Het Franse merk L’Oréal is op dit moment een van de populairste en grootste cosmetica merken. L'Oréal heeft in haar assortiment een ruime keuze make-up en verzorgingsproducten voor zowel mannen als vrouwen van alle leeftijden. Because you're worth it!
€9,95
niet op voorraad
€7,95
niet op voorraad
€9,95
niet op voorraad
€10,95
niet op voorraad
€8,95
op voorraad
€12,95
op voorraad
€8,95
niet op voorraad
€9,95
op voorraad
€10,95
op voorraad
€10,95
op voorraad
€12,95
niet op voorraad
€10,95
niet op voorraad
€8,95
op voorraad
€10,95
op voorraad
€10,95
niet op voorraad
€9,95
op voorraad
€10,95
op voorraad
€10,95
niet op voorraad
€12,95
niet op voorraad
€7,95
op voorraad
€8,95
op voorraad
€7,95
op voorraad
€8,95
niet op voorraad
€9,95
niet op voorraad
L'Oréal
In 1909 begon een Franse chemicus met de ontwikkeling van kleurspoelingen voor het haar. Aanvankelijk werden deze producten alleen verkocht aan kapperszaken. 10 Jaar later liet de chemicus zijn bedrijf registreren onder de naam: Société Française de Teintures Inoffensives pour Cheveux. Later werd deze naam gewijzigd in L'Oréal Paris.
Het bedrijf richtte zich toen niet meer alleen op kappersproducten maar ging ook cosmetica produceren en met succes. L'Oréal is op dit moment een van de populairste cosmetica merken. Het assortiment van L'Oréal omvat een ruime keuze aan make-up en verzorgingsproducten.
In 1995 heeft L'Oréal het eveneens wereldwijd bekende merk Maybelline overgenomen. Niet alleen Maybelline hoort bij het bedrijf L'Oréal maar ook de bekende merken zoals Garnier, Essie en NYX.
Ook heeft L'Oréal veel bekende merken onder de kappersproducten zoals Kérastase, Redken en L'Oréal Professional.
Het is minder bekend dat ook veel duurdere en luxere merken bij de L'Oréal Groep horen zoals Biotherm, Cacharel, Giorgio Armani Parfum and Cosmetics, Guy Laroche, Helena Rubinstein, Lancôme, Ralph Lauren Fragrances, Viktor & Rolf Parfum, Yves Saint Laurent Beauté en Urban Decay. Ook het bekende merk Vichy behoort tot de L'Oréal Groep.
L'Oréal is een marktleider wat betreft innovatie. De onderzoeksteams van L'Oréal maken gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen om veiligere en exclusieve producten te ontwikkelen. De filosofie van L'Oréal is dat iedereen 'het waard' is, ongeacht zijn of haar leeftijd. De prijzen van L'Oréal make-up zijn daarbij toch verrassend laag gebleven.
L'Oréal heeft voor iedereen, man of vrouw, jong of oud, producten op de markt gebracht omdat volgens L'Oréal iedereen het recht heeft om zich mooi te voelen en om zelfbewust en stijlvol ouder te worden. L'Oréal probeert haar visie op schoonheid door middel van hoge kwaliteitsnormen, luxe verpakkingen van de producten, zodanig te vertalen zodat deze voor iedereen toegankelijk is.
Het assortiment van L'Oréal omvat alle denkbare cosmetica, zoals lippenstiften, foundations, poeders, mascara's, concealers, oogschaduw, oogpotloden en nog veel meer. De meest bekende series van L'Oréal zijn de Color Riche producten die wereldwijd bekend zijn en nog steeds worden uitgebracht. De laatste jaren heeft L'Oréal met groot succes een nieuwe serie uitgebracht: L'Oréal Infallible. Deze serie omvat o.a. foundation, concealers, poeders en oogschaduw. Ook de Miss Manga mascara is een van L'Oréals meeste bekende producten.
L'Oréal richt zich ook op huidverzorging en dan met name de huidverzorging voor de wat rijpere huid. De meeste bekende producten zijn de Revitalift, Skin Perfection en Age Perfect producten. Elk jaar wordt het assortiment van L'Oréal uitgebreid met nieuwe en innovatieve producten.
De beroemde slogan van L’Oréal: Because you're worth it! is over hele wereld bekend.